Wednesday, June 12, 2013

Aku Masih Penyokong Tegar ASI

Bila dah stat ber-blog, memang kerjenya nak meng-update je la kan? Time update mestilah tengah2 malam tatkala 2 hero genius saya sedang lena di buai air-cond. Haha.

Just nak sharing mengenai apa yang aku praktikkan pada anak kedua ni. As usual, aku memang penyokong tegar ASI (Air Susu Ibu/ Susu Ibu). Sangat tegar sehinggakan aku tak sedar yang aku dah berjaya Bf Qaef sehingga 2 tahun. Alhamdulillah, rezki Allah utk Qaef dapat titisan emas ni. So utk Qashaf, konsep yang sama aku praktikan, cuma kali ni aku dapat bonus dimana Qashaf dapat combine botol dgn mudah. Wehooo.... memang lega la. Ikot pengalaman Qaef smp sekarang la no bottle at all & formula pon hampeh dia tak. Baru betul fully bf namanya. Ahaks~

Oleh kerana Qashaf boleh combine botol & direct feed, so bila balik kampung ja sakan la aku tinggalkan dia dengan tenang ja. Alahamdulillah rezki Qashaf murah, stok ebm pon banyak dan cukup terlebih2. Hopefully misi untuk Qashaf pon akan mencapai 2 tahun. InsyaAllah.

Ops! Ni je pic yg ada. Yg sblah tu jus Qaseh yg aku amalkan utk tenaga. Alhamdulillah.

No comments:

winzpink.blogspot.com


ShoutMix chat widget